Lär känna TDS!

Här kommer lite snabbfrågor som vi allihopa har svarat på så ni lättare ska få en uppfattning om oss i TDS!
Hoppas ni gillar det!


Namn: Julia Stenberg
Ålder:
15
Skola/inriktining:
9B2 på alléskolan
Vilken roll har du i High school musical 3:
Jag spelar Ryan och Kelsi.
Intressen: sång, musik, dans, vänner, innebandy och så min pojkvän :)
Beskriv dig själv med 3 ord:
glad, sprallig och envis.


Namn: Anton Hallberg.
Ålder: 19.
Skola/inriktining: Barn och fritidsprogrammet på BildningsCentrum Facetten.
Vilken roll har du i High school musical 3:Jag spelar Troy.
Intressen:Sång,Dans,Musik såklar men även vänner & träna är kul.
Beskriv dig själv med 3 ord:Oj vad svårt.. Glad, för det är jag nästan alltid haha, snäll tycker jag faktiskt att jag är och omtänksam.


Namn: Alexander Busk
Ålder: 17
Skola/inriktining: Handelsprogrammet i Åtvidaberg Bildningscentrum Facetten
Vilken roll har du i High school musical 3: jag är dansare.
Intressen: träna, musik, dansa (ofc), va med kompisar.
Beskriv dig själv med 3 ord: glad, tidsoptimist och seg (haha).


Namn: Emma Hallberg
Ålder: 18 (okej jag fyller 18 den 27 november haha)
Skola/inriktining: barn och fritidsprogrammet med musikprofil på Bildningscentrum Facetten. 
Vilken roll har du i High school musical 3: jag spelar Gabriella.
Intressen: Sjunga, dansa, mina vänner, piano, gitarr, makeup och hårstyling. :)
Beskriv dig själv med 3 ord: galen, sprallig & glad.


Namn: Marcus Svensson.
Ålder: 14
Skola/inriktining: jag går på Alléskolan 8b2.
Vilken roll har du i High school musical 3: Jag spelar två roller, Chad och Ryan (Sharpays bror)
Intressen: Musik, gitarr, trummor, mina vänner och tennis
Beskriv dig själv med 3 ord: Omtänksam, glad och SNÄLL :D


Namn: Hanna Jacobsson
Ålder: 17
Skola/inriktining: Himmelstalundsgymnasiet inriktning djursjukvård
Vilken roll har du i High school musical 3: Sharpay
Intressen: Sång,dans, va med vänner, hästar och min hund
Beskriv dig själv med 3 ord: Snäll, glad, omtänksam


Namn: Jennie Kempe
Ålder: 17
Skola/inriktining: Barn & fritidsprogrammet med musikprofil
Vilken roll har du i High school musical 3: jag är dansare!
Intressen: kompisar, dansa, musik, gitarr, sy kläder & shopping.
Beskriv dig själv med 3 ord: galen, omtänksam & sprallig!


Namn: Lina Nässén
Ålder: 15år
Skola/inriktining: 9B2 på Alléskolan
Vilken roll har du i High school musical 3: Bakrundsdansare och jag har gjort plancherna och biljetter mm. som har med foto/design och layout.
Intressen: Foto, Dansa och media.
Beskriv dig själv med 3 ord: Snäll, positiv, envis


Namn: Lovi Nässén
Ålder: 18
Skola/inriktining: Går barn&fritidsprogramet årskurs 3 Bildningscentrum Facetten
Vilken roll har du i High school musical 3: Taylor och delar rollen Kelsi med Julia
Intressen: Bild, sång, dans, myskvällar med vänner och boyfriend
Beskriv dig själv med 3 ord: Barnslig, lugn, trevlig


Namn: Jennica Wigren
Ålder:19
Skola/inriktining: beteendevetenskaplig grundkurs på universitetet, Linköping
Vilken roll har du i High school musical 3: blandade roller, bland annat som basketspelare
Intressen: hinner inte med så mycket, men älskar att träna.
Beskriv dig själv med 3 ord: ärlig, annorlunda och framåtriktad!

Namn: Emelie Maria Kempe
Ålder: 19
Skola/inriktining: Studerar psykologi på Linköpings Universitet
Vilken roll har du i High school musical 3: Basket ansvarig haha och dansare + surprise!
Intressen: Dans (självfallet) Lyssna på musik (sång vill ni inte höra av mig) Skriva (min dröm i livet)
Beskriv dig själv med 3 ord: Drömmare, Ihärdig (för det som jag tror på), Positiv!



Namn: Johanna Stenberg
Ålder: 17 år
Skola/inriktining: samhällsprogrammet med musikprofil på bildningscentrum facetten.
Vilken roll har du i High school musical 3: Martha och Tiara Gold!
Intressen: vara med min pojkvän, kompisar, innebandy OCH SJÄLVKLART ALLA UNDERBARA TRÄNINGAR MED MINA BÄSTA KOMPISAR!
Beskriv dig själv med 3 ord: omtänksam, snäll och GALEN! :D


Kommentarer
Postat av: Julia

haaha =) fett kul ! :D

saknar träningarna allt mera :( <3

2009-10-27 @ 16:58:39
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/

Skriv din kommenta här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback